Trevlig helg!

Jag lovade att skriva  inlägg i fredags men nu är det fram flyttat tills på onsdag!  Varför får ni veta då. 

Hoppas ni har rolig och en bra helg! Själv ska jag äta tacos och titta på tv ikväll. Imorgon ska jag träna simhopp för 4 gången.  Det är så kul! 


Anonym
2015-09-27 @ 11:59:06

Det är modigt av dig att öva simhopp. Kanske man skulle prova på. Nej jag tror inte det, nu är det så många år sen jag själv gjorde det. Nu kanske det bara skulle bli ett magplask ..ha..ha. Men det är alltid bra med träning av olika slag. Lycka till i fortsättningen Tindra!

Svar: Det är jätte kul
Tindra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

diabetestindra.blogg.se

Hej jag heter Tindra och är 10 år. Jag har diabetes typ 1, har haft det sedan 2011 då skulle jag fylla sex år. I den här bloggen kommer jag att berätta om hur det är att leva med diabetes.

RSS 2.0