Förkyld!

Hej!
Den här veckan har jag varit lite förkyld.  Det har varit jobbigt!  Men det har gått ganska bra! Konstigt nog har mitt blodsocker legat mellan 4-5 hela tiden! 
Hur har eran vecka varit? Har ni sett några majbrasor? Det har inte jag!
Det har varit så blåsigt och regnigt.
Din favo morbror!
2015-05-01 @ 05:55:40

Jag har heller inte sett någon majbrasa, men det gör inget. Blir så glad när jag läser om ditt blodsocker. Det värmer mer än några pinnar.

Vilken fin bild förresten! Fånga dagen bode alla göra. Carpe Diem heter det på latin. Kram!

Svar:
Tindra

Din favo morbror!
2015-05-01 @ 06:00:04

"borde" ska det naturligtvis vara..

Svar:
Tindra

Linn
2015-05-03 @ 11:58:48

Jag såg heller ingen majbrasa, det var så kallt och blåsigt inte mina kompisar heller. Vilken fin bild. Är det en ängel.

Svar: Det var jätte kalt ja det är det
Tindra

Mamma
2015-05-05 @ 23:16:02

Du är så duktig med din diabetes! Fixar allt själv. Räknar ut kolhydraterna bäst av alla i familjen.
Grymt jobbat Tindra!

Svar: Tack mamma!
Tindra

Mormor
2015-05-06 @ 17:39:23

Du var lika duktig med dina sprutor och att räkna ut enheterna vid måltiderna när du var kvar hos mig några dagar förut. Lycka till i fortsättningen Tindra. Jag önskar dig allt gott.



Svar: Tack mormor!
Tindra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

diabetestindra.blogg.se

Hej jag heter Tindra och är 10 år. Jag har diabetes typ 1, har haft det sedan 2011 då skulle jag fylla sex år. I den här bloggen kommer jag att berätta om hur det är att leva med diabetes.

RSS 2.0