läger.

Från lördag till söndag har jag varit på friidrotts läger det var kul men jag fick tre myggbett i hårbotten. Vi hade många stafetter och vi sov i militär tält  jag skriver mer på fredag då har jag varit på diabetes läger i finnåker är det någon annan som ska dit
U
2015-05-26 @ 14:43:40

Bra att du håller på med många aktiviteter, då blir kroppen glad!

Svar: Ja det är bra!
Tindra

Inger
2015-06-14 @ 15:32:59

Är så nyfiken på hur det var på Finnåker, berätta gärna.

Svar: Jag ska göra det jag har hav lit jobbigt sen finnåker
Tindra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

diabetestindra.blogg.se

Hej jag heter Tindra och är 10 år. Jag har diabetes typ 1, har haft det sedan 2011 då skulle jag fylla sex år. I den här bloggen kommer jag att berätta om hur det är att leva med diabetes.

RSS 2.0