Omnipod

Idag har jag fått en insulin pump för  första gången! 
Känns jätte bra!  Så skönt att slippa  ta alla sprutor! 
Och så har jag fått sensorerna till Freestyle libre i dag också! Har varit utan dem i ca 5 veckor. Så nu är jag fri från stick!!!
Ellinor
2015-10-03 @ 18:28:53

Hej Tindra. Jag har också en insulinpump. Den heter Medtronic. Har haft en jobbig eftermiddag med höga värden

Svar: Hur länge har du haft den?
Jag har också haft en jobbig tid. Det har varit svårt att ställa in basalen nu i början.
Tindra

Ellinor
2015-10-08 @ 19:42:19

Hej jag fick den nästan direkt jag fick diabetes jag har haft det
ca 1 och ett halvt år

Svar: Visst är det bra med pump!
Tindra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

diabetestindra.blogg.se

Hej jag heter Tindra och är 10 år. Jag har diabetes typ 1, har haft det sedan 2011 då skulle jag fylla sex år. I den här bloggen kommer jag att berätta om hur det är att leva med diabetes.

RSS 2.0